3 days left - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marlinka Vos - WaarBenJij.nu 3 days left - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marlinka Vos - WaarBenJij.nu

3 days left

Blijf op de hoogte en volg Marlinka

16 April 2014 | Nederland, Utrecht

Oh yeah!! 3 days left till we are going to SA.
zo ontzettend veel zin in, ben er nog niet helemaal klaar voor maar dat komt allemaal goed.
Mama komt vanavond mijn tas halen zodat ik niet met mijn grote tas hoef te reizen naar school.
De tijd gaat zo ontzettend snel! voor je het weet zit ik alweer op Schiphol en gaan we alweer met het vliegtuig.
Vrijdag zorgen dat mijn tas helemaal in orde is en dan zaterdag rond 10 uur gaan we vliegen, dus we zijn al lekker op tijd in Kaapstad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlinka

Met deze blog wil ik iedereen die het leuk vind op de hoogte houden over mijn reizen en belevenissen.

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2608

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 13 Augustus 2015

Interrailen 2015

11 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Interrailen 2015

19 April 2014 - 04 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: