Vertrek en aankomst + eerste dag - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Marlinka Vos - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst + eerste dag - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Marlinka Vos - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst + eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Marlinka

20 April 2014 | Zuid-Afrika, Muizenberg

19 april
Vertrek van Schiphol verliep allemaal prima en zelfs Armin van Buuren nog gespot!
Op wat stukken met turbulentie na was het een rustige reis omdat het vliegtuig niet eens vol zat.
Normaal zouden we om 21:30 aan komen maar het ging zo vlot dat we een half uur eerder aankwamen.
Het vliegtuig en en hop door de paspoort controle om mijn eerste stempels te halen voor in mijn nieuwe paspoort!
Na de paspoort controle door naar de tassen zodat we snel weg konden.
Na lang wachten bleek dat mijn tas nooit in het vliegtuig gezeten heeft maar gewoon nog in Nederland stond, dat is pech geen tas voor Marlinka.
Formulieren in gevuld en als het goed is komen ze dus vandaag aan.
Mary en paul (vrienden) kwamen ons gelukkig van het vliegveld halen, waar we nu dus ook verblijven.
3 hele leuke honden waarvan 1 pup met veelste grote poten ziet er erg grappig uit.
Gister toen we aankwamen was het 18,5 graden daar word je echt blij van als je vanuit het koude Nederland komt.

20 april
Vandaag met de familie Parker een geweldig paasontbijt gehad, veel gelachen het was gewoon super gezellig.
Het adres door gegeven zodat ze mijn tas kunnen bezorgen vandaag.
Na het ontbijt zijn we met 2 auto,s naar de haven kalk bay gegaan, allemaal oude vissers bootjes en mensen op de pier die aan het vissen waren.
Zeehondjes gezien die lekker aan het spelen waren in het water.
Het weer was echt super vandaag klein beetje wind en een heerlijk warm zonnetje.
Van de haven door gelopen naar een straatje met allemaal hele leuke winkels, ik mag trots zijn op mezelf want ik heb helemaal niks gekocht.
Na het lopen naar bras bell gegaan een leuk restaurant waar we met iedereen wat gingen drinken, lekker aan zee in het zonnetje met een heerlijk koud biertje wat is dat genieten!
We hadden afgesproken met vrienden van vrienden die we nog niet kende, wat een geweldige mensen waren dat.
Ik ben welkom wanneer ik maar wil en ze weet zelfs een stage plaats voor me.
Na heerlijk in de zon gezeten te hebben en geluncht gingen we weer terug naar de auto om via fish hoek en noord hoek naar Ceapman,s peek dat is een geweldig mooie route met een geweldig mooi uitzicht! Wauw is het enige woord hiervoor.
Na de mooie route gingen we naar wen wijnboerderij Groot Constantia heel gaaf om gezien te hebben zon grote wijnboerderij.
Met een andere route terug naar huis, thuis lekker een powernap gedaan want stiekem was ik toch wel een beetje erg moe.
Na een slaapje gedaan te hebben heerlijk gegeten en nu maar wachten op mijn tas.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlinka

Met deze blog wil ik iedereen die het leuk vind op de hoogte houden over mijn reizen en belevenissen.

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2616

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 13 Augustus 2015

Interrailen 2015

11 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Interrailen 2015

19 April 2014 - 04 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: